NOVÉ STRÁNKY staj-tami.blog.cz

Duben 2012

Nejlepší víkend

30. dubna 2012 v 17:15 | Peanut |  Deníček
Mám před sebou nejlepší víkend, 12.5. - 13.5. budu u kamarádky a tudíž i u koní :D už se strašně těšim. Což znamená že nemáte čekat žádné články teda alespoň ten den ne :D
a tohle jsem já na Montym, prosím neděste se že je ta fotka velká, jen se mi to necjtělo zmenšovat :D
PS. užijte si čarodky :D

Vrhám se do rekonstruování

24. dubna 2012 v 15:32 | Peanut |  Deníček
Rozhodla jsem se zrekonstuovat celý blog, nějak to překopu ale tentokrát u žasi zůstávám napořád, vždycky jsem se přestěhovala i když se mi docela líbí i můj první ranch není zas tak špatný a ještě pořád myslím že i funguje. :D Co se chystám změnit ??
  1. Dess - tenhle byl dělaný na rychlo takže ho celý předělám :D
  2. Barvu stránky a menu - tahle fialová sice neni tak špatná ale nejspíš budu do jarnějších až letních barev
  3. Menu - menu předělám dokonale možná ho dám nahoru, ted to důležitý pujde nahoru zbytek zůstane
  4. udělám nějaký zápatí
  5. možná překopu celý profily :D a galerku
  6. to ještě možná vymyslim možná že tohle prozatim stačí

Ehmm.....

24. dubna 2012 v 14:59 | Peanut |  Deníček
Ahoj, tak chtěla bych upozornit že mi nepřišla ani jedna fotka do soutěže a datum odeslání je 30.4. tak sebou prosím hoďte. Vím že já na tohle nejsem nějak extra pečlivá, ale pokud nemáte čas tak mi prosím napište a domluvíme se na jiném termínu. Ne že toho zneužijete, ale uvědomte si že doba kterou jsem vám na to dala potožmo 20 dní přesně je celkem dlouho. Jednou jít ven vzít s sebou foťák a koníka udělat pár fotek není zas tak složité. Pochopm když jste:
  1. Nemocní a ven nemůžete, max. můžete udělat fotky doma a nějak udělat např. jízdárnu apod.
  2. Jste pryč někde na dovolené, u moře, na chatě a koníky s sebou nemáte nebo nemáte možnost se dostat k počítači
Takže bych byla ráda kdyby jste alespoň napsali nebo rovnou poslali fotky děkuju !!!
Zadání do dalšího kola je nahoře.

Represent

Matka: Laila
Otec: ?
Potomstvo: XXX
Zaměření: školní, hobby parkur, soutěže mimochodníků
Povaha: Cuba má strach z mohutných koní (chladnokrevníci), jinak je to skvělý hřebec pro děti. Má telent na skoky, děti ho mají moc rádi. Neleká se ale pod sedlem bývá trochu živější a občas si vyhodí z kopýtka. Ovládá i Skeid. Miluje když ho někdo drb, ale je lechtivý a tak když ho někdo pošimrá bičíkem na zádi tak si občas vyhodí.
Úspěchy: 3. Místo Landsmot International Horse Competition

Jupííííí !!

20. dubna 2012 v 15:44 | Peanut |  Deníček
Ještě jedna důležitá zpráva, 2. června jedu na Beta sakra jak já se těšim :D :D Jsem strašně natěšená a nemůžu spát (takže taky trochu nevyspaná). Lístek v hodnotě 1000 Kč a já ho vyhraju, v tom musel být kousek štěstí :D (prosím neberte to jako vyhloubání se) Jestli nechcete nekomnetujte !!

20.4. 2012 - Den Země

20. dubna 2012 v 15:10 | Peanut |  Deníček
AHoj tak dneska jsme byli na výletě v Litoměřicích, což znamená že máme také nového koníka. Ale vezmu to popořadě.
Ráno jsme jeli do Litoměřic na rozhlednu, takovej kopec už snad nikdy nepudu, pak jsme šli na Bílou stráň, po cestě takovejch psů co měli na zahradě (6 Německejch ovčáků) byli fakt úžasný. No pak jsme došli ještě dál zase do kopce, byl nádhernej výhled dokonce byli vidět koně :D jenom škoda že byli tak daleko. Když jsme šli zpátky tak jsem prohlásila co bych dala za to kdybych tam mohla jet na koni :D. Každou chvíli jsme chodili do kopce, z kopce, do kopce, z kopce, do kopce, z kopce ...... Pak jsme šli do města kde jsme měli chvíli rozchod, tam jsem si došla koupit nový model, pak jsme šli na pizzu, koupili jsme si brambůrky a pak se jelo domů. Právě teď absolutně umírám a bolej mě nohy.
A teď k novýmu koníkovi, nemůžu sem dát jeho fotku protože to prostě nejde, foťák vybitej a než by se nabyl tak to chvilku potrvá takže z foťáku možná zejtra a z mobilu mi prostě počítač nenačte kartu a USB nevim kde je. Takže dá mfoto možná když nějaké najdu.
Je to hřebeček Islanda od Bullyland, Kachnička má kobylku. Je fakt roztomilej. Jméno ještě nevim přesně jak by se jmenoval nic mě totiž nenapadá i když možná to bude Represent, jo bude to Res, je mu 6 let je to skvelý parkurový hřebeček, ale u nás na parkur nebude ale spíš bude školní.
Takhle vypadá
PS. foto není moje

Pracuje se ....

14. dubna 2012 v 11:36 | Peanut |  Deníček
Tak na příbězích zatím pracuju mám napsanou půl stránku a ještě něco málo, ale dám to sem až to bude trochu delší :D :D.
A o čem že to vlastně je ?? To se nechte překvapit, možná to doplnim o fotky, kresby nebo něco. :D To ještě uvidim.
Jinak CuPy, Nell ☺, ranch Trial můžete posílat fotky do dalšího kola zadání je ve vyhodnocení předchozího kola, tak do toho :D

1. kolo Kůň 2012 hlasování je u konce

10. dubna 2012 v 19:47 | Peanut |  Soutěže
Takže hlasování je u konce takže tady je tabulka jak to vypadá
místojméno koněpočet bodů
1.Fairy
10b.
2.-3.
Duster
Taxínka + Maraton
5b.
A zadání do dalšího kola je ....
Vyfoťte koníka při práci na jízdárně, na vyjížďce nebo prostě pod sedlem, nemusí na něm panáček jet, ale stačí když bude mít koník sedlo. Ale pokud nechete koníkovi dávat sedlo takho můžete vyfotit bez sedla ale třeba na lonži. Jak chcete, kdyby jste měli nějaký nápad nebo dotaz stačí napsat na mail: kamcanemethova@seznam.cz

Tak a fotky posílejte do ...... do.... 30.4. 2012 máte na to dost času

Už to mám

3. dubna 2012 v 17:22 | Peanut |  Deníček
Ten dlouhý článek mě přivedl na nápad napsat nějakou povídku která bude přibližně třeba na 7 částí nebo tak. Bude to o... o....o.... tak to ještě vymyslím ale nevím jestli se tam tentokrát objeví koně. Třeba to bude to ještě nevim a nebudou tam jenom koně a nebo naopak zase tam budou jenom koně :D. To domyslím a pak sem ještě písnu nebo dám rovnou to .... :D

3.4. 2012 - zase

3. dubna 2012 v 17:18 | Peanut |  Deníček
Ahoj, tak zase mě pustila múza a nevim co bych psala nebo co bych vymyslela. Téma týdne se trošku zdrželo, takže napíšu až budu mít víc času. Vždycky když mě něco napadne tak jsem buď venku s Míšou nebo se nedostanu k počítači a já blbá si to nikam nezapíšu :D..... No co měla bych si to začít zapisovat. Možná tak budu přidávat fotky ale to by se mnou muselanapřed jít někdo fotit, nebo mi jít alespoň astitovat ......
Dneska nás ve třídě bylo jenom 9, ale byla sranda, jo sice jsme byli dvě holky ale to vůbec navadí. Tělák jsme měli společně..... ale nejlepší je stejně Shakira :D...... Někdo možná bude vědět o koho jde (upozorňuju není to ta zpěvačka)
10.4. mám biologickou olympiádu .... no úplně jsem z toho nadšená a nebudeme mít ani rozchod aby jsem si mohla jít koupit model :( ach jo. Učitelka mě donutí a teď tohle. Ale od úterka budu jiná...!!! Přidám se ke kámošce a tu učitelku naštvu tak že mě konečně přesatne mít takhle moc ráda (i když o hodin to moc nevypadá) .... Naštvalo mě hlavně to že potřbuju tulipán a tady u nás pořádně neseženu.... :( :( :(
No jo měla bych zase jít s Míšou ven, vždycky se najde něco co se dá roseknou. Třeba zrovna včera to bylo úžasný slovo, který je ale zároveň neni sprostý ba naopak je to dokonce lichotka :D
Koukám ačkoliv jsem nevěděla co napsat tak jsem toho napsala docela dost. Tak nic jdu se věnovat scénaři na divadlo, už mě konečně chitnul nápad tak si musim zapsat alespoň to co mě napadlo.